Szwajcarska tokarka automatyczna CNC
Producent : Traub
Model : TNL 32 T-9
Sterowanie : TX8i-s
Rok budowy : 2013
Lokalizacja : Szwecja , nadal w produkcji
Termin dostawy : od stycznia / lutego 2026 r.
Godziny pracy: ok. 40 000 h
Specyfikacje
Przejście wrzeciona mm: 32
Prędkość max. min-1: 8 000
Moc (100% / 25% ED) kW: 6,7 / 10,7
Moment obrotowy (100% / 40% ED) Nm: 21 / 32
Stopień rozdzielczości osi C: 0,001
Z - skok suwaka mm : 305 / 127 (głowica przesuwna / krótki
obrót)
Przesuw szybki Z m/min : 20
Wrzeciono przechwytujące
Przejście wrzeciona mm: 30
Prędkość max. min-1: 6,400
Moc (100% / 25% ED)kW : 3.7 / 5.5
Moment obrotowy (100% / 40% ED) Nm: 29,4 / 43,7
Stopień rozdzielczości osi C: 0,001
X - Ścieżka wózka, Przesuw szybki mm / m / min : 140 / 20
Przesuw suwaka Z, szybki przesuw mm / m / min : 300 / 20
Nośnik narzędzi 1
Może być wyposażony jako rewolwer
Liczba stacji : 10
Prędkość max. min-1: 12 000
Moc maks. kW: 3,4
Przesuw X-slide, szybki przesuw mm/m/min: 140/20
Przesuw ślizgu Y, szybki przesuw mm / m / min : -40/+25 / 20
Przesuw suwaka Z, szybki przesuw mm / m / min : 300 / 20
Nośnik narzędzi 2
Może być wyposażony jako rewolwer
Liczba stacji: 10
Prędkość max. min-1 : 12 000
Max. moc kW : 3,4
Przesuw X-slide, szybki przesuw mm/m/min: 140/20
Y- przesuw wózka widłowego, szybki przesuw mm / m / min : -25/+40 /
20
Przesuw suwaka Z, szybki przesuw mm / m / min : 320 / 20
Wymiary, wymiary, przyłączone obciążenia,
Waga 7 350 kg (w zależności od wyposażenia)
Moc przyłączeniowa kW : 28
Pozostałe wyposażenie
-Przenośnik
- Zbiornik zewnętrzny z systemem filtrów z paskiem papierowym
- Magazyn załadowczy prętów: FMB Turbo 3-36, długość pręta 4,2
m
- Tuleje prowadzące, tuleje zaciskowe, tuleje magazynka (?)
- Uchwyty narzędziowe, napędzane i R51248693 statyczne
-Dokumentacja
- Wysokociśnieniowy układ chłodzenia
- System gaśniczy + sterowanie systemem gaśniczym Kraft & Bauer
Ekran sterowania i dysk twardy zostały wymienione wiosną 2025 roku
(ok. 24 000 euro wraz z kosztami serwisu)
W ostatnim czasie wymieniono nowe paski napędowe wrzeciona głównego
i narzędzi napędzanych
Serwis został wykonany zgodnie z planem
W latach 2019-2020 przeprowadzono kilka niezwykle kosztownych
remontów wrzecion i jednostek napędowych, w tym nowe łożyska i
nowy silnik. Z 27 000 godzin pracy
Wszystkie informacje zostały podane zgodnie z naszą najlepszą
wiedzą i przekonaniem, ale zastrzegamy sobie prawo do popełniania
błędów
Z zastrzeżeniem wcześniejszej sprzedaży
Wszystkie ceny są cenami netto i nie zawierają informacji
ustawowych. VAT bez transportu