Na sprzedaż: 2x W pełni zregenerowany MTU 16V396TE74L (Podstawa
Wymiany z Opcją Zwrotu Rdzenia lub Depozytu Rdzenia)
Oferujemy do sprzedaży dwa (2) w pełni regenerowane okrętowe
silniki wysokoprężne MTU 16V396TE74L w ramach podstawowego programu
wymiany.
Silniki regenerowane na sprzedaż:
• Ilość: 2 sztuki
• Typ: MTU 16V396TE74L
• Producent: MTU Friedrichshafen GmbH, Niemcy
• Moc znamionowa: 1 980 kW
• Prędkość znamionowa: 1 940 obr./min
• Maksymalna prędkość obrotowa: 2 000 obr./min
• Konfiguracja cylindrów: V16
• Średnica cylindra: 165 mm
• Stan: W pełni zregenerowany zgodnie ze standardami producenta
• Gwarancja: 12 miesięcy lub 1 500 godzin pracy (w zależności od
tego, co nastąpi wcześniej)
Godziny pracy i historia remontów:
• Przybliżona łączna liczba godzin pracy przed remontem: nieco
ponad 10 000 godzin na silnik.
• Po nabyciu silniki zostały w pełni sprawdzone i przygotowane do
sprzedaży, w tym kontrole funkcjonalne i próby ciśnieniowe.
• Przewidywany pozostały okres eksploatacji do następnego remontu
kapitalnego: około 8 000 do 10 000 godzin pracy w standardowych
warunkach pracy.
Stanowisko testowe i inspekcja (Europa):
• Przed dostawą silniki zostaną poddane testom na certyfikowanym
stanowisku testowym MTU w specjalistycznym zakładzie w Europie.
• Dostarczone zostaną raporty i protokoły z testów przy pełnym
obciążeniu.
• Mile widziana i zalecana jest inspekcja kupującego lub obecność
niezależnego geodety podczas próby.
Zakres dostawy:
• 2x w pełni zregenerowane morskie silniki wysokoprężne MTU
16V396TE74L.
• Pełna 15763842 dokumentacja techniczna, raporty z testów i
certyfikacja w cenie.
• Dostawa zgodnie z ustalonymi warunkami umowy.
Najważniejsze informacje:
• Pełna regeneracja na poziomie fabrycznym wykonywana przez
doświadczonych specjalistów.
• Kompletna dokumentacja techniczna i zweryfikowana historia
serwisowa.
• Natychmiastowa dostępność – silniki są w pełni przygotowane
i przechowywane w Europie.
• Można zorganizować wysyłkę na cały świat.
• Nadaje się do operatorów promów, stoczni, komercyjnych statków
morskich lub repoweringu przemysłowego.
• Tylko poważne zapytania. Pełna dokumentacja techniczna i raporty
z inspekcji są dostępne na żądanie.
Cena eksportowa na żądanie